Re: (fwd) Re: Tajna konferencja tajnych sieci

Autor: Jacek Niwicki (geniwick_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 03 Oct 1994 - 18:41:54 MET

>Ale to przeciez nie pierwszy raz - o konferencji w Poznaniu poswieconej m.in
>bezpieczenstwu sieci (20 kwietnia) ja np. dowiedzialem sie w miesiac pozniej
>- ze sprawozdania NASK:

> Szymon Sokol

Gwoli scislosci to wlasnymi palcami wpisalem kiedys PRZED konferencja
w Poznaniu program tejze i wyslalem na kilka list m.in CIUW i plotki,
(niestety nie moge odtworzyc daty i adresata bo archiwum sie ...)
 ale zrobilem to calkiem PRYWATNIE i prawdopodobnie wiedziony przeczuciem,
ze jak ktos tego prywatnie nie wpisze to oficjalnie dowie sie po fakcie.

Nie zmienia to w zupelnosci tego co pisze m.in Szymon Sokol

(jn) Jacek Niwicki :-)

        ACK CYFRONET Krakow ul. Nawojki 11

 yyniwick_at_cyfronet.krakow.pl
 niwi_at_uci.agh.edu.pl