Minuet + PC-NFS = ?

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_ocean.iopan.gda.pl)
Data: Thu 29 Sep 1994 - 14:54:34 MET

Dziekuje wszystkim, ktorzy odpowiedzieli na moje pytanie o pop'a na SCO Unix.
Juz dziala (dzieki Waszym odpowiedziom).

Mam jeszcze jedno pytanie.

Minuet na komputerze z chodzacym PC-NFSem daje blad IP Stack Error
(czy cos w tym guscie - pisze z pamieci). Czyli przerwanie karty sieciowej
jest zajete przez NFS. Proste. Jednak dlaczego:

a) widzialem we Francji Minueta chodzacego pod PC-NFSem?
b) aktywny Winsock nie przeszkadazza Minuetowi (chodzacemu w sesji Dos-u
     pod Windows?

Czy z tego wynika, ze jest jakis sposob pozenienia tej pary? Prosze tylko
nie proponowac wariantowego config.sys'u. To juz mam ale nie jest to dobre
rozwiazanie dla ok. 40 moich uzytkownikow, ktorzy nawet nie wiedza jak to
sie je a do NFSa sie juz przyzwyczaili.

Z gory dzieki za odpowiedzi (najlepiej e-mailem prosto do mnie).

Jacek Piskozub
piskozub_at_iopan.gda.pl