Re: Video (i nie tylko ) poprzez Internet (Bylo: Internet - cena

Autor: Leszek Bogdanowicz (bogdanow_at_iai.kfk.de)
Data: Thu 22 Sep 1994 - 17:07:45 MET DST

>A nie moglbys raczej zrobic konwersje do ISO?

Chetnie bym to zrobil, tylko nie wiem w jaki sposob?
Czy sa jakies narzedzia do tego? U nas (tzn. w instytucie
niemieckim) o niczym takim nie slyszalem.

Leszek

| Leszek Bogdanowicz (bogdanow_at_iai.kfk.de) f |
| Kernforschungszentrum Karlsruhe (KfK) K Kffff K K |
| Institut fuer Angewandte Informatik (IAI) K K f K K |
| Postfach 3640, D-76021 Karlsruhe KK f KK |
| tel. ++49 7247 82 5774 K K f K K |
| fax. ++49 7247 82 5786 K K f K K |
 <A HREF="http://miserv1.kfk.de/~bogdanow/">My Home Page</A>