Re: Eudora c.d

Autor: Krzysztof Wroblewski (chris_at_highresnmr.biophys.upenn.edu)
Data: Wed 14 Sep 1994 - 16:00:49 MET DST

Czesc,
Wlasnie podlaczylem mojego PC do sieci. Zainstalowalem na nim LAN Works
for DOS (nazwa jest troche mylaca bo program chodzi rowniez, a moze
przede wszystkim pod Windows.Wyglada to poki co ok. To znaczy nie mam
jeszcze problemow z softwarem, bo walcze jeszcze z hardwarem.
Z niezrozumialych dla mnie przyczyn, kiedy moj PC jest podlaczony dwa inne
komputery ktore sa w moim laboratorium (SUN i X32) traca z ta siecia kontakt.
Uzywam jednak tego oprogramowania w domu poprzez SLIP i da siewytrzymac
Pozdrowienia,
Krzysztof