Re: WABI

Autor: Witold Owoc (wowoc_at_acs.ucalgary.ca)
Data: Wed 14 Sep 1994 - 09:54:39 MET DST

} Czy aplikacje musza byc zaadaptowane do WABI?
Nie slyszalem by tak ktos zrobil, choc jest to mozliwe.

} 1. Czy ta adaptacja odbywa sie na poziomie zrodla?
Lub/i opcji kompilatora, ktory nie powinien generowac API
ktorych WABI nie ma.

} 2. Kto jej dokonuje? Producent WABI?
Producent aplikacji - jesli wogole ktokolwiek.
Nie wiem, kto zachwalal WABI, ale moje doswiadczenie
jest takie, ze ciagnie sie to jak smola...
To bylo na SparcStation 2, zobacze wkrotce jak to
wyglada uzywajac Solaris x86.

Ponadto ja glownie pracuje w srodowiskach, gdzie programy/wspolne
dane sa na serwerach i WABI z wymogiem, ze kazdy ma swoj plik
w ktorym jest jego dysk C: (min. 30 MB) cofa nas wstecz do ery
przed sieciami komputerowymi. A tego nie lubie :-)

Witold Owoc <wowoc_at_acs.ucalgary.ca>

#disclaimer "my.private.views"
The University of Calgary had no knowledge of nor in any
way gave its consent to the transmission of this message.