Re: WABI (bylo: Re: statystyka ilosci komputerow w sieci)

Autor: Slawomir Lobodzinski (slobo_at_csulb.edu)
Data: Sat 10 Sep 1994 - 00:05:20 MET DST

On Fri, 9 Sep 1994, Szymon Sokol wrote:
 Pytanie brzmialo, czy binaria z PC moga byc bezposrednio wykonywane
 pod WABI (tzn. czy WABI jest emulatorem Intela).
> Jesli odpowiedz powyzej jest NIE, to na to pytanie odpowiedz tez jest NIE.
Potwierdzam ze WABI nie moze wyonywac PC binaries. WABI dziala dokladnie
jak Windows, tzn programy exe wykonuja "calls" do APIs, te z kolei sa
realizowane poprzez "calls" do systemu operacyjnego etc. Pod Solaris,
oznacza to ze WABI wykonuje translacje API calls realizowanego programu
do X-windows API calls.
Dla zainteresowanych szczegolami, podaje e-mail kontakt w SunSoft (Los
Angeles) wabi-interest_at_sun.com. Adres ten jest monitorowany przez tworcow
WABI ktorzy chetnie odpowiadaja na pytania.

> Wiec ja znowu jestem caly glupi, czego bardzo nie lubie :-( Moze ktos pomoze
> mi wydobyc sie z tego stanu?
Take it easy!