Re: Software na Suny

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 23 Aug 1994 - 14:23:05 MET DST

Cezar Cichocki (CEZAR_at_psych2.psych.uw.edu.pl) wrote:
| VTAM!

| Wiem ze istnieje Word Perfect na U*xy, ale zadnych szczegolow. Czy ktos
| cos wie na ten temat? Moze jakies przykladowe ceny? A jakies upusty
| akademickie?

Byc moze chodzi o edytor JOE, ktory w dokumentacji ma cos wlasnie na temat
zgodnosci klawiszologii z WordPerfect. Nie wiem na ile jest on z nim
zgodny, ale poniektorzy go u nas uzywaja zamiast vi. Joe jest 'public
domain' i mozna go znalezc za pomoca Archiego.

Tomek

--
 _________
(_   _' __) Tomasz Surmacz * ------------- * tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl