Re: Archie

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 18 Aug 1994 - 17:37:32 MET DST

Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_palma.icm.edu.pl) wrote:

| Bardzo slusznie. Lista Rafala przydaje sie nie po raz pierwszy :-)

W takim razie proponuje od razu administratorom archiego, ktory ma u nas
powstac, by informowali Rafala takze o wszystkich polskich ftp
skanowanych przez archiego. Tego typu informacje (czy dane ftp jest w
archim, czy nie) tez mozna by tam umiescic..

| Jest jeszcze dodatkowy aspekt:

| Jesli serwer jest zarejestrowany w archiem, to gwaltownie wzrasta jego
| obciazenie, a na to nie kazdy administrator musi miec ochote,
| tym bardziej przy polskich predkosciach linii.

no tak, ale jest tez drugi aspekt... przy polskich predkosciach linii ja
WOLE zeby mi ktos przez chwile obciazyl serwer sciagajac 60MB dystrybucji
Linuxa z Wroclawia do Wroclawia, niz zeby przez pare godzin obciazal
wszystkie linie Wroclaw-Warszawa-Szwecja-Finlandia na przyklad..
Wole takze, zeby sie dowiedzial z Archiego, ze w Warszawie, Krakowie i
innych miastach tez te 60 MB moze sobie sciagnac, co i jemu i sieci
wyjdzie na zdrowie.

A nowe serwery ftp mozna skonfigurowac by nie przyjmowaly wiecej niz
kilku( -nastu, -dziesieciu,...) uzytkownikow naraz, jesli to konieczne.

Nie upieram sie oczywiscie przy automatycznym indeksowaniu wszystkich, ale
wyslanie e-maila na kazdy adres administratora ftp w Polsce z pytaniem
czy chcialby (albo lepiej - "czy nie ma nic przeciwko?" :-) jest jak
najbardziej pozadane.

A niniejszym przy okazji zglaszam ftp.ict.pwr.wroc.pl i
sprocket.ict.pwr.wroc.pl jako takie, ktore 'chcialyby' :-) byc w
archim. (wiecej informacji w e-mailu)

Tomek

--
 _________