Re: BYLO: Re: Archie JEST: Summary:

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 18 Aug 1994 - 12:33:12 MET DST

Marcin Benke (benke_at_mimuw.edu.pl) wrote:

| Gdzies zjadlo po drodze - jak pisalem artykul, to jeszcze bylo. W ogole w edytorze
| jak pisze Followup, to mam 10 pol w naglowku, a przechodza tylko 4.

Bylo i zostalo. Do mnie (poprzez news) dotarlo m.in.:

Artykul byl wyslany poprzez news, a przeczytany chyba z listy dyskusyjnej..
Tyle ze wyglada na to ze Summary jest poprawne w newsach, a nie za
bardzo uznawane w mailu, wiec news2mail, ktory przerzucil artykul z
newsow na liste polip zjadl to po drodze.

Taki juz urok dwoch roznych protokolow.. :-)

Tomek

--
 _________
(_   _' __) Tomasz Surmacz * ------------- * tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl