Re: Rozklad jazdy PKP z Wroclawia (do Frankfurtu)

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_oso.chalmers.se)
Data: Sun 14 Aug 1994 - 23:04:18 MET DST

Szymon Sokol writes:

> Powaznie: pare lat temu byl taki wypadek, ze dluzszy czas nie dzialaly z powodu
> awarii lacza transatlantyckie - nie pamietam, Internetu czy BITNETu - i
> po obu stronach oceanu porobily sie dlugie kolejki poczty. Zeby je rozladowac,
> zrzucono poczte na tasme i kurier przewiozl ja samolotem za Atlantyk, tam
> ja zgrano i przeslano dalej... Wiec skoro mozna przesylac e-mail samolotem,
> to moze i pakiety IP koleja? :-)

Pod koniec 91 r. w calej Polsce na dwa tygodnie wysiadla poczta.
Powodem bylo jak zwykle zamokniecie kabla, gdzies w Warszawie.
Wiem z pewnoscia, ze wozenie tasm koleja bylo w planach, ale nie
jestem pewien czy zostalo to zrealizowane zanim lacza naprawiono.

R.

--
          ---<reading 1000 mails from the last month>---
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm