Re: Fajna praca

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 11 Aug 1994 - 16:06:13 MET DST

> Date sent: Tue, 2 Aug 94 14:51:46 +0200
> Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
> From: Piotr Plociennik <PIOTRP%PLPUAM11.AMU.EDU.PL_at_plearn.edu.pl>
> To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl
> Subject: Fajna praca

> Potrzebni sa ludzie doskonale znajacy zasoby Internetu, majacy duzo
> wolnego czasu i wladajacy dobrze jezykiem angielskim.
Znam zasoby Internetu moze nie doskonale, ale wydaje mi sie ze niezle.
Czasu wolnego mam niestety BARDZO MALO !!! (ale pomimo to ta oferta mnie
interesuje). Angielski znam dobrze.

> Kazdy, kto jest zainteresowany spedzaniem wiekszej liczby godzin przy
> komputerze, wiecej informacji moze uzyskac bezposrednio u mnie:
> Piotr Plociennik: PIOTRP_at_PLPUAM11.AMU.EDU.PL
Chetnie bym sie dowiedzial o co chodzi, nawet jesli czasowo nie dam rady.
> Prosze o napisaniu kilku slow o sobie
Pracuje w Zakladzie Informatyki WSP w Krakowie. Ucze podstaw obslugi
komputerow oraz programowania w Pascalu. Jestem tez "spolecznym"
administratorem Internetu w naszym zakladzie (bo nikt mi za to nie placi).
Napisalem ksiazke "MS-DOS dla dociekliwych", w przygotowaniu mam pare
nastepnych. Pisywalem do PCkuriera, Entera, ostatnio tez do Netforum (czeka
na druk).

Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl