Re: pl. newsgroups (bylo: Rozklad jazdy PKP...)

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 01 Aug 1994 - 16:21:23 MET DST

Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl) wrote:

| Nie jestem za bardzo w temacie, bo wlasnie wrocilem z urlopu, ale o ile mi
| wiadomo, pl.* rozchodza sie tylko w obrebie Polski (jesli nie liczyc wariat.org,

wariat.org zdaje sie nie dostaje ich...
Ale ktos pisal ze gdzies juz poza Polska sa, tylko na razie nie wiem
w jaki sposob tam docieraja i gdzie.. (muzse zajrzec do starej poczty :-)
no i brak potwierdzenia..

| ktory chyba tez je dostaje :-) ). Pelnej listy jako takiej nie ma (Rafal: moze

w zasadzie prawie juz jest... Jutro lub pojutrze poprawie ostatecznie to co
wyslalem juz we wstepnej wersji pare dni temu jako FAQ o newsach w Polsce.

| by dodac kolejny typ do listy PZS?), najprosciej podlaczyc sie via NNTP do
| jednego z polskich serverow, ktore nie maja ograniczen (np. w Toruniu) i
| zasubskrybowac pl.*...

albo we Wroclawiu..

Adresy serwerow news w Polsce

nazwa Pelny adres komputera Nazwa dopisywana w Miejsce, oraz kto
na mapce (np. dla NNTPSERVER) polu 'Path:' moze czytac news.
---------- ----------------------- ----------------------- --------------------
mat.torun news.mat.uni.torun.pl mat.uni.torun.pl * Torun
cyber cyber.ict.pwr.wroc.pl ict.pwr.wroc.pl * Wroclaw,Opole,Z.Gora

* Oznacza serwery udostepniajace lokalne grupy oraz pl.* WSZYSTKIM.

| Szymon Sokol

Tomek

(jakby ktos w dalszym ciagu mial jakies uwagi/uzupelnienia do tego co poslalem
poprzednio na polip-a, to prosze o kontakt... tsurmacz_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)

--
 _________
(_   _' __) Tomasz Surmacz * ------------- * tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl
  |__(____/ Technical University of Wroclaw, Poland  * ----- * irc: TomekS