Re: Rozklad jazdy PKP z Wroclawia (do Frankfurtu)

Autor: Krzys Muchorowski (muchor_at_zow12.desy.de)
Data: Fri 29 Jul 1994 - 14:15:36 MET DST

In article <MICHALJ.94Jul29104819_at_ccfs1.fuw.edu.pl>, michalj_at_fuw.edu.pl (Michal Jankowski) writes:
> [...]

Niedawno jechalem koleja z Hamburga do Genewy. Niemiecki pociag Hamburg-Bazylea
spoznil sie o 40 minut i ledwno zdazylem sie przesiasc na pociag do Genewy.
Kiedy wracalem pociag spoznil sie do Hamburga tylko o 25 minut. A niemieckie
koleje sa znane z tego, ze sa zupelnie dobre.
Kilka razy rocznie jezdze pociagiem na trasie Warszawa-Berlin i jakos
Berolina nie spoznila sie nigdy o wiecej niz 5 minut. Co nie znaczy, ze
polskie koleje sa punktualniejsze niz niemieckie ale punktualnosc PKP
jest na zupelnie znosnym poziomie (chociaz nie szybkosc pociagow !).
Ja bym jeszcze chcial aby autobusy i tramwaje w Warszawie jezdzily zgodnie
z rozkladem :-)
   Krzysztof Muchorowski