Licencja DEC CAMPUS

Autor: Robert Prus (robert_at_alf.fuw.edu.pl)
Data: Thu 28 Jul 1994 - 17:24:36 MET DST

Wydaje mi sie, ze jest to odpowiednie forum dla tej sprawy.

Ostatnio DIGITAL oferuje licencje DEC CAMPUS. Dotyczy ona produktow
softwareowych na maszyny DEC. Praktycznie chodzi tu o maszyny z procesorem
Alpha z OSF/1 lub VMS. Jest to oferta nie do odrzucenia, poniewaz taniej
wychodzi zakupic taka licencje, niz kupowac kazdy produkt z osobna.

Aby grupa posiadajaca workstacje z Alpha mogla kupic taka licencje, musi
wchodzic w sklad kampusa. Takim kampusem moze byc Uniwersytet Warszawski
wraz z blisko powiazanymi jednostkami naukowymi. Na UW jest na pewno wiele
grup posiadajacych sprzet DIGITAL'a. Aby stworzyc kampus w ramach UW niezbedna
jest lista chetnych do uczestniczenia w takim projekcie. Taka lista jest
tworzona, ale jest na pewno niepelna.

Nie wiem, czy istnieje jakis koordynator licencji kampusowej w ramach UW.
Pewnie jeszcze nie. Na razie sprawa ta zajmuje sie Michal Kowalczyk
(Michal.Kowalczyk_at_fuw.edu.pl) oraz ja. Sa tez pewnie osoby, ktore znaja sprawe,
ale ja ich nie znam. Najwazniejsze obecnie jest stworzenie listy grup naukowych
chetnych do uczestniczenia w tym projekcie. I dlatego pisze ten posting. Prosze
o informacje od osob zainteresowanych sprawa.

Podkreslam, ze poniewaz reprezentuje Uniwersytet Warszawski, to oczekuje na
reakcje grup naukowych z UW.

Na pewno molestowanie telefoniczne DIGITAL'a przyczyni sie (byc moze) do ich
wiekszej aktywnosci i to oni zaczna proponowac jakies rozwiazania, a nie
ludzie majacy ich maszynki beda sie szukac, aby cos razem osiagnac.

Pozdrawiam,

Robert Prus

robert_at_fuw.edu.pl
tel/fax 48-2-6214397
tel 48-2-6283031, wew.191, wew.208

PS. Michal Kowalczyk jest na urlopie do polowy sierpnia, tak wiec na razie
tylko ja jestem osiagalny.