doswiadczenie

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Sun 24 Jul 1994 - 15:17:45 MET DST


Chcialbym podzielic sie z Wami pewnym doswiadczeniem, ktore dzis
(upalna niedziela, pora obiadowa) przezylem.

Stwierdzilem, ze nie moge sie dostac do www.sco.com, i ze traceroute
zatrzymuje sie na nord-gw.nordu.net. Zrobilem tam telnet i router
napisal mi, ze mam sie skontaktowac ze staff_at_nordu.net. Odpowiedz
od niejakiego Bjorna przyszla za 5 minut. Wyobrazilem sobie, ze
gdzies, zupelnie niedaleko od nas, jest NORMALNIE.

Kiedy bedziemy mieli Network Information Center, ktorego zaloga
bedzie reagowala na zglaszane problemy natychmiast?

Maciek

----------------------------------------------------------------------
Maciej UHLIG, Computer Center, Silesian University
                          Uniwersytecka 4 St., 40-007 KATOWICE, POLAND
Internet: muhlig_at_usctoux1.cto.us.edu.pl Voice: +48 (32) 588211 (1768)
                                         Fax: +48 (32) 596847
***** Imagine all the people sharing all the world (John Lennon) *****



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 15:45:35 MET DST