Re: NETFORUM (bylo: Mirror Simtela)

Autor: Jaroslaw Rafa (sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 17 Jun 1994 - 17:14:23 MET DST

> Czy moge prosic o opinie nt. NETFORUM? O czym tam pisza? Czy cos wiedza
> o Internecie lub TPC/IP? Moze na net-l zeby nie zwiekszac szumu tutaj.
>
> R.
> --
Ja nie jestem zapisany do net-l (nawet nie wiem gdzie ta lista jest) wiec
dlatego wysylam tutaj. NETFORUM jest w mojej opinii dobrym pismem.
OCZYWISCIE, ze "cos wiedza" o Internecie i TCP/IP i to nawet sporo. Np. ja
wlasnie z NETFORUM dowiedzialem sie o istnieniu takiego programu jak Minuet
(skadinad z tekstu ktory napisal bodajze Maciej Uhlig - pojawiaja sie w
NETFORUM czasem nazwiska znane z sieci). Mam wlasnie pod reka najnowszy
numer NETFORUM i takie tam sa artykuly:

Krzysztof Brzezinski - Sieci lokalne (3) - o protokolach uzywanych w
sieciach pierscieniowych (Token Ring, FDDI i inne).
Andrzej Chrzaszcz - Przewodnik po sieci Internet (5) - tym razem jest o IRC
Jerzy Chmielewski - Szybkie sieci miejskie - o technicznych sprawach dot.
budowy sieci MAN
Bogdan Filipow - Sieci bezprzewodowe - bardzo pobiezny (niestety) artykul o
rozwiazaniach stosowanych w sieciach radiowych, glownie w oparciu o
tel.komorkowe
Krzysztof Silicki - Nigdy za wiele - o bezpiecznych haslach, crackerach i
kryptografii
Cezary Glowinski - Proste i bezpieczne srodowisko sieciowe - propozycja
pewnej prostej struktury katalogow w Netware
Cezary Glowinski - Integracja Netware-Unix - tytul wyjasnia o co chodzi, ale
tekst bardzo pobiezny
Krzysztof Silicki - Przestepczosc komputerowa - sprawozdanie z seminarium na
ten temat ktore odbylo sie w Poznaniu
Tomasz Rys - DOS TCP/IP vs DOS TCP/IP - opis pakietow PC/TCP, PC-NFS i
Super-TCP/NFS for Windows

Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl