Re: Newsy - sprawy organizacyjne

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 10 Jun 1994 - 16:46:33 MET DST

Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl) wrote:

| Andrzej> 1. Stworzyc od zaraz newsgroup'e pl.news.admin i dalsza
| Andrzej> dyskusje tam przeniesc.

| Zrobilem... Powiedzcie, czy zadzialalo...

Ustawilem sobie na razie 'mailowe' powiadamianie o nowych grupach
zamiast automatycznego zakladania i...

Date: Fri, 10 Jun 1994 16:01:34 +0200
To: usenet
Subject: newgroup pl.news.admin y michalj_at_fuw.edu.pl

michalj_at_fuw.edu.pl requested that pl.news.admin be created.
To do this, type the following:
        /usr/lib/news/bin/ctlinnd newgroup pl.news.admin y michalj_at_fuw.edu.pl

Czyli zadzialalo... (przynajmniej u mnie)
Wpisalem dokladnie to co mi innd zasugerowal i u mnie juz jest.

| MJ

| PS. Note followup 8-)

Z tym nie tak szybko...

Jak sie zalozy grupe to trzeba przynajmniej z dzien poczekac az mozna
bedzie miec pewnosc ze wszedzie sie utworzyla, chyba ze wszyscy
rzeczywiscie ustawia w pelni automatyczne tworzenie grup. Wtedy starczy
pewnie pare godzin. (Dlatego mimo tego Follow-up dopisalem jeszcze
POLIP).

--
 _________
(_   _' __) Tomasz Surmacz * ------------- * tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl