Re: Polskie newsy

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 09 Jun 1994 - 09:52:44 MET DST

Rafal Maszkowski (rzm_at_oso.chalmers.se) wrote:

| pl.news Dyskusja administratorow Usenet News w Polsce
| pl.ogloszenia Ogloszenia ogolnopolskie

Moze lepiej pl.news.admin Dyskusja administratorow Usenet News w Polsce

Bo w pl.news sie potem i inne podgrupy pewnie znajda.

| Z gazetami to jasne. Czy wszystko inne co idzie przez listservy bedzie
| sie nazywac pl.listserv czy odroznimy listy dyskusyjne od dystrybucyjnych
| (czyli moderated z zalozenia)?

Przy okazji, to co mi sie nasunelo na mysl wczoraj wieczorem, jak juz
sobie do domu poszedlem... Pod 'pl.listserv' pasuje wszystko co jest na
listach dyskusyjnych DLATEGO, ze ma juz jakies ustalone, enigmatyczne
zwykle nazy (jak wlasnie np. polwro, wroclaw, chomor-l, polip i inne)
Umieszczenie ich w hierarchii pl. bezposrednio nie ma sensu, bo nazwa
nie za duzo sugeruje, a tak, to wiadomo ze jest to odbicie listy
dyskusyjnej. Jesli natomiast jakas lista dyskusyjna w sposob naturalny
pasowalaby ze swoja nazwa do zwyklej hierarchii pl.* to nie ma co sie
dlugo zastanawiac, tylko ja pod taka 'lepsza' nazwa umiescic.

| Mam na mysli obecne pl.listserv.pzs, a
| moze jest jeszcze cos o podobnej naturze, np. Electronic Contacts jak
| sie oddziela od "Pigulek".

a moze by tak od razu zrobic pl.answers ??
I tam wlasnie wpuscic wszystkie takie dosc rzadko ukazujace sie
postingi, ale o dluzszym czasie zycia - zwykle ok. miesiaca. Oczywiscie
jako moderated.

| Michale, czy Krzysiek Halasa odezwal sie nt. transferu konferencji Fido?
| To by bylo pl.fidonet.* .

Wow!

Widze ze jednak sporo rzeczy 'od razu' mozna zrobic..

Tomek

--
 _________
(_   _' __) Tomasz Surmacz * ------------- * tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl