Re: Wroclawskie grupy news dostepne poza Wroclawiem

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_mimuw.edu.pl)
Data: Wed 08 Jun 1994 - 20:18:37 MET DST

Szymon Sokol wrote:

>Mozna... tylko jak juz NASK bierze pewne sprawy na siebie... a tak wlasnie
>bylo z newsfeedem... Mysmy kiedys mieli feed z cocos.fuw.edu.pl, ale potem tak
>jakos wyszlo, ze zaczelismy dostawac z NASK. Obce mi sa lokalne uklady
>warszawskie, wiec nie wiem dlaczego jest tak, a nie inaczej, ale wydaje mi sie,
>ze rozsadne byloby gdyby sprawy feedu dla calej Polski byly pod scentralizowana
>opieka (niekoniecznie akurat NASK - po prostu *czyjas*).

No coz - ja uwazam, ze jesli cos dziala, to najlepiej otoczyc to cos
scentralizowana opieka. Jesli ta opieka bedzie do tego
zinstytucjonalizowana, to klapa owego czegos, co dzialalo, gwarantowana.

Najlepiej jak odpowiedni newsmani dogaduja sie miedzy soba, oczywiscie
wymieniajac informacje zeby nie tworzyc bytow zbednych. I dyskusja zaczeta
przez Tomka jest jak najbardziej pozyteczna od tej strony.

--
                               73 de Andy SP5WCA