Re: Wroclawskie grupy news dostepne poza Wroclawiem

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 07 Jun 1994 - 20:10:01 MET DST

Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
| In article <9406061943.AA23779_at_oden.oso.chalmers.se> posted to pwr.listserv.polip you wrote:

| Czy mozesz mi podeslac artykuly wyslane przez ...

Przepraszam wszystkich...
Mialo byc prywatnie do Rafala, jakims dziwnym cudem poszlo na liste.

Ale przy okazji poruszyc mozna jeden ujemny aspekt gateway-owania list
dyskusyjnych do news. Niestety news sa strasznie czule na roznego
rodzaju bledy naglowkow emaili i jesli tylko jakis mailer nie do konca
stosuje sie do RFC822, zaczynaja sie problemy z poczta, ktora nie chce
trafic do newsow. Tak wlasnie stalo sie z kilkoma listami, ktore
przyszly z adresu <R.Adamiec_at_coi.pw.edu.pl> - w newsach u mnie sie nie
pojawily jako ze mialy blednie skonstruowany Message-ID, a to jak
wiadomo dla newsow rzecz znacznie wazniejsza niz From:, Date: i
wszytskie inne pola razem wziete.

Poslalem juz emaila do Postmaster-a na coi.pw.edu.pl bo jest tam chyba
dosc nowy mailer, powinien sie wiec dac skonfigurowac poprawnie, ale
maly problem pozostaje co z innymi zle skonfigurowanymi (zle
napisanymi??) mailerami robic...

Tomek

--
 _________