Re: Pytania o Linuxa

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 23 May 1994 - 19:05:08 MET DST

Marek Pokulniewicz (mpokul_at_lksu.ippt.gov.pl) wrote:
| Czesc,
| Najnowsza wersja Linuxa jest Slackware 1.2.Znam dokladnie tylko Slackware,
| wydaje sie niezla.Najlepiej sciagnac z nic.switch.ch

A blizej gdzies nie ma?

Zdaje sie ze byla gdzies pelna dystrybucja linuxa na galaxy w Krakowie,
czy mi sie tylko wydawalo..??

Byla tez pelna dystrybucja Slackware 1.2.0 u nas we Wroclawiu, dostepna
jako ftp://ftp.ict.pwr.wroc.pl/pub/linux/slackware ale niestety padl
dysk i chwilowo wcielo... W kazdym razie sciaga sie na razie na inny
komputer i niewykluczone ze w najblizszych dniach znowu sie pojawi na
ftp. W miedzyczasie dostepna jest u nas (stara juz dosyc) wersja SLS,
ale chyba lepiej poczekac na Slackware.

| numer 1.1.6(co najmniej).Ma jedna rzecz wygodna jeszcze w wersji alpha:
| mozliwosc pracy w partycji dosu czyli jako zbior dosowy.Uwalnia Cie to na

Mowa o dyskach u1 i u2 jakby ktos nie wiedzial... Zaklada sie system
plikow unixowych (typu umsdos) na ISTNIEJACEJ JUZ partycji dosowej, bez
niszczenia jej, trzeba tylko troche wolnego miejsca (>12MB). Ale sam
jeszcze nie mialem okazji tego przetestowac, wiec nie wiem jak dziala.

Tomek

--
 _________
(_   _' __) Tomasz Surmacz * ------------- * tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl