Re: Jaki dysk dla serwera ?

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 19 May 1994 - 13:42:05 MET DST

A zapomnialem jeszcze dodac ze po oszacowaniu ile to wszystko zajmie
nalezy pomnozyc wszystko przez 2 i zwiekszyc jednostke na bezposrednio
wyzsza...

:-)

A powaznie mowiac pomnozenie przez 2 jest naprawde sensowne...
Bo inaczej bardzo szybko okaze sie ze nie wszystko dalo sie od razu
przewidziec i zaczyna brakowac miejsca. A jak jest za duzo - zawsze
mozna zalozyc anonymous ftp z tym, co sie akurat samemu sciagnelo i
skompilowalo, albo trzymac dluzej newsy.

Tomek

--
 _________
(_   _' __) Tomasz Surmacz * ------------- * tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl