Re: Jaki dysk dla serwera ?

Autor: Wojciech_at_immt.pwr.wroc.pl, Myszka@immt.pwr.wroc.pl, (Wojciech_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 19 May 1994 - 13:16:49 MET DST

Michal Jankowski pisal:

> Piotr> Potrzebuje informacji n.t. pojemnosci dysku potrzebnej do
> Piotr> sensownej pracy nastepujacych serwerow:
  ---
  wielkosc programow wykonywalnych zalezy od architektury serwera...
  ---

> Piotr> 1. News
>
> Server to jakis glupi megabajt zajmuje czy cos.
> Ale do pelnego feedu to potrzeba 1 GB - co najmniej...
>
> Piotr> 2. X.500 (baza z ok 3.5 tys pracownikow, ok 150 jednostek
> Piotr> organizacyjnych)
> ?
>
> Piotr> 3. WWW
> Piotr> 4. Gopher
>
> Gophera odradzam. WWW (httpd) umie to samo i wiecej 8-) Server
  ---
  Za wyjatkiem obslugi protokolu gopher+, klienci www bardzo roznie
  realizuja te same funkcje (albo nie realizuja...). HTML ciagle sie rozwija
  tak, ze trzeba zdecydowac sie na pewnien zestaw minimalny jezyka.

  Ale oczywiscie www przyjemniejszy...

  Gopher serwuje prostsze dokumenty (ascii).

  ,,Objetosc'' gopherd ~ 200k (do tego manual + zbior konfiguracyjny) -
    w sumie drobiazg.
  ---
> zmiescisz w megabajcie, wypelnic danymi to dopiero sztuka... A ile
> bedziesz mial tych danych, to juz nie wiem.
>
> MJ

  Wojtek