packet radio

Autor: Jaroslaw Rafa (sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 25 Apr 1994 - 19:22:53 MET DST

Czy ktos moglby wyslac pare informacji typu FAQ na temat packet radio dla
czlowieka zupelnie zielonego w tym temacie ?
Interesowaloby mnie uzycie packet radio do tego, aby moc z domu laczyc sie z
Internetem, gdyz nie mam telefonu ani szansy na taki. W zwiazku z tym mam
pare pytan:

1) Jak wyglada obecnie w Polsce mozliwosc dolaczenia sie przez packet radio
do Internetu? Czy sa jakies inne sieci i/lub BBS-y korzystajace z packet
radio?
2) Jak wyglada realna mozliwosc zakupu sprzetu packet radio w Polsce?
3) Jak sie zalatwia zezwolenia itp. rzeczy? Czy zeby uzywac packet radio
trzeba byc krotkofalowcem ( :-( ) czy tez wystarczy podobne zezwolenie jak
na CB ? ( :-) )

Prosze tez o wszelkie inne informacje, ktore moga byc interesujace dla
czlowieka ktory slyszal tylko haslo "packet radio" a nie wie nic blizej.

Pozdrawiam
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl