Re: Gopher

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_oso.chalmers.se)
Data: Tue 19 Apr 1994 - 14:08:03 MET DST

Piotr Goralski writes:

> Duzo sie dowiedziale z dyskusji jaka rozwinela sie na liscie, do
> jeszcze wiecej archiwow zostalem skierowany (w najblizszym czasie
> sukcesywnie bede je studiowal), ale mam na szybko pytanie:
> za porada skorzystalem z informacji przez gopher-a 150.254.97.2
> robiac telnet i nazwe konta : gopher bez hasla -
> i niespodzianka, bo kiedy chcialem to powtorzyc dla innych adresow
> (gopher-ow) to nie zadzialalo - czego jeszcze nie wiem ?

Gophery to przede wszystkim serwery, a tylko wyjatkowo sie zdarza, ze
niektore maja tez konto anonimowego gophera-clienta. Inny taki w Polsce
to gopher.mat.uni.torun.pl. Z serwerami mozna sie laczyc uzywajac tych
kont, ale znacznie lepiej skompilowac gopher (client) u siebie.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se rzm_at_mat.uni.torun.pl <-finger for public
snail: Omgangen 464-82, 412-80 Goteborg, Sweden; tel: +46-31-7780831      key