Re: ftp

Autor: Marcin Klimowski (marcin_at_oeto.pk.edu.pl)
Data: Mon 18 Apr 1994 - 19:37:27 MET DST

> Zazdroszcze ze komus latwiej ftpowac ze swiata niz z Polski. Ja (w Krakowie)
> jak musze ftpowac cos spoza Polski to po przetransmitowaniu mniejszego lub
> wiekszego kawalka pliku konczy sie to komunikatem: Remote server has closed
> connection (a predkosci transmisji sa rzedu np. 12 bajtow na sekunde - tak,
> to nie pomylka - "0.012 Kbytes/sec"). Dlatego ostatnio nagminnie uzywam
> bitftp_at_plearn. Polecam jezeli ktos nie ma cierpliowsci do ftp. Na szczescie
> w Krakowie jest mirror Simtela wiec przynajmniej tego nie musze ftpowac Bog
> wie skad.

cudnie... a co zrobic, jesli ktos niekoniecznie chce sciagac cos dla DOS'a ??
jesli ktos chce , to moze sprobowac ftp by mail, cudna usluga, zwlaszcza ,
 ze w potwierdzeniu odbioru zlecenia dowiadujemy sie zazwyczaj, ze mamy numerek
 4987 w kolejce . ale przynajmniej dziala. Interesujaca alternatywa dla ftp jest niestety (na szczescie) niezbyt rozpowszechniona usluga pod nazwa fsp. Glowna przewaga nad ftp jest to , ze transfer pliku moze zostac przerwany, a nastepnie wznowiony doklad
nie w tym samym miejscu. A o ftp powoli mozna bedzie zapomniec :((((
--------------------------------------------------------------------------------Marcin Klimowski | e-mail - marcin_at_oeto.pk.edu.pl | IRCNICK - Cinek
                 | marcin_at_twins.pk.edu.pl|
                         YOUR bus ALWAYS ARRIVES LATER :(