Re: ftp

Autor: Jaroslaw Rafa (sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 18 Apr 1994 - 17:58:44 MET DST

> No i prosze: jak widac, obecnie latwiej lodzianinowi FTPowac ze swiata niz z
> Krakowa. To tyle by bylo jesli chodzi o nasza inicjatywe stworzenia polskich
> archiwow FTP dla ograniczenia ruchu na laczach miedzynarodowych. :-( :-( :-(

Zazdroszcze ze komus latwiej ftpowac ze swiata niz z Polski. Ja (w Krakowie)
jak musze ftpowac cos spoza Polski to po przetransmitowaniu mniejszego lub
wiekszego kawalka pliku konczy sie to komunikatem: Remote server has closed
connection (a predkosci transmisji sa rzedu np. 12 bajtow na sekunde - tak,
to nie pomylka - "0.012 Kbytes/sec"). Dlatego ostatnio nagminnie uzywam
bitftp_at_plearn. Polecam jezeli ktos nie ma cierpliowsci do ftp. Na szczescie
w Krakowie jest mirror Simtela wiec przynajmniej tego nie musze ftpowac Bog
wie skad.

Pozdrawiam
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl