Re: Cisza

Autor: Klaudiusz Modrzewski (modrzew_at_math.amu.edu.pl)
Data: Mon 18 Apr 1994 - 16:32:12 MET DST

W sprawie ODI to wydaje mi sie ze jest to raczej koniecznosc
jezeli chce sie miec netware i tcpip rownoczesnie. Jest to
najwygodniejsze rozwiazanie laczace oba systemy. Natomiast
co do windows to wydaje mi sie ze cala sila windows polega
raczej na tym iz moge miec rownoczesnie zapuszczony ftp, telnet,
gopher, dos-shell i co tylko mi sie zechce nazywa sie to
wielozadaniowoscia i jest bardzo wygodne (w przeciwienstwie
do DOS-a).