Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak wybrać laptopa?
From: Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl>
Date: Mon, 9 Sep 2024 19:02:21 +0200
W dniu 7 wrz 2024 o 23:08, Ewa pisze:

Czy ja prosiłam o radę co kupić?

Moim zdaniem -- tak...

    W dniu 7 wrz 2024 o 13:59, Ewa pisze:

    > Chcę kupić nowego laptopa.

Kurwa! Co za tępak!
Obetnij jeszcze więcej i zostaw "chcę kupić". A wtedy ty "ynteligentnie" zaproponujesz jej kupno pietruszki.
Widzę, że więcej takich osłów tu pisze.

--
Wiesiaczek - dziś z El Kantaoui - Tunezja
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i Rzeczpospolitej Polskiej.