Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana SIM Aero2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana SIM Aero2
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Fri, 7 Jun 2024 17:10:44 +0100
On 06/06/2024 12:44 pm, ąćęłńóśźż wrote:
Mam dość starą SIM Aero2 w pełnowymiarowym SIM (to się chyba mini SIM nazywało), potrzebuję nanoSIM. Czy wymiana przez Aero2 jest bezpłatna? Może przy okazji nowa karta miałaby lepsze parametry (np. 5G), tak jak wymieniała karty bezpłatnie "duża trójka"? Można pójść do komisu z telefonami i przyciąć do rozmiaru nano jakby co (ale jak ze stykami?), tyle że wówczas według Aero2 będzie "uszkodzona".

Jak zalatwisz, daj znac jak ci poszlo. Moze mi kiedys przyjdzie sie z tym bawic.

Pozdrawiam
--
https://badzi0r.wordpress.com/