Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sila sygnalu routera

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sila sygnalu routera
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sat, 01 Jun 2024 15:53:33 +0100
in <news:v3f8hu$fvp$2$bosch@news.chmurka.net>
user ąćęłńóśźż pisze tak:

> Któryś z moich sąsiadów tak napie....a siłą sygnału routera i może
> jeszcze antenami, że u mnie nie da się prawie korzystać z wifi.
> Czy są jakieś normy dotyczące maksymalnej mocy nadawania wifi we
> własnym mieszkaniu (przez ściany przechodzi do mnie)?

Router ma normę to oczywiste. Inaczej nie byłby dopuszczony do
sprzedaży w danym kraju. Nikt tego nie zostawia użytkownikowi do
dyspozycji.

A co tam sobie ktoś kupił na aliexpress czy ztuningował to ocenić może
Urzad Komunikacji Elektronicznej przyjechać i zmierzyć
(gdyby im się chciało to jeszcze robić)

--
Piter

# kradno ale sie dzielo