Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukara laserowa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukara laserowa
From: _Master_ <z@z.pl>
Date: Thu, 9 May 2024 21:28:44 +0200
Mam zamiar kupić komuś laserówkę używkę do sporadycznego drukowania
rozmaitych pism, nie więcej jak kilka kartek miesięcznie. Co byście
doradzili?
Uważam że atramentówka się nie sprawdzi bo będzie zasychać przy tak
rzadkim użyciu. Sam mam i rzadko używam to wiem :)

Wystarczy HP LJ 1010. U mnie do tego służy.

Oczywiście jeśli nie masz na myśli kolorowej. Kilka razy w miesiącu używam Taniej ale nowej czyli HP 2710e bo skane też potrzebowałem ze sterownikami do W10

Jak na razie nie zaschła ;-) ODPUKAĆ!