Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] GreenCell - UPS jak wyciszyc

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] GreenCell - UPS jak wyciszyc
From: Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl>
Date: Wed, 27 Mar 2024 07:23:27 +0100
Hello!

Będę jeszcze dzisiaj dzwonił do nich w tej sprawie, ale może Wy znacie jakiś sposób na wyciszenie alarmu w UPS GreenCell
https://greencell.global/pl/ups/1087-green-cell-zasilacz-awaryjny-ups-1000va-600w-power-proof-z-wyswietlaczem-lcd.html

W nocy była awaria prądu i przez 1,5 godziny córce piszczał sukinkot - a ja w delegacji :( Wobec powyższego miarka się przebrała i myślę nawet o fizycznym wyrwaniu głośnika z płyty tego UPSa

Pozdrawiam - Mirek
PS.
Brak takiej opcji w sofcie uważam za skandal ;)
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • [PECET] GreenCell - UPS jak wyciszyc, Mirek Ptak <=