Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drukarka do auta i pod pache

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drukarka do auta i pod pache
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 17 Mar 2024 02:42:20 GMT
On 2024-03-16, ąćęłńóśźż <chwilowo@bezadresu.pl> wrote:
> Czasem potrzebuję coś wydrukować u klienta, umowę z załącznikami lub
> ulotkę, nie u każdego klienta da się z klienta drukarki. Szukam więc
> jakiegoś malucha, którego zmieszczę do torby zwykłej z uszami lub na
> kółkach. Raczej nie atrament, bo zawsze mi zasychały albo . Czyli
> raczej laser (chyba że nadal w ofercie są woskowe i podobne?).
> Sprzeczne z powyższym jest, że wolałbym kolor, ale laser kolor nawet
> jednofunkcyjna to chyba z przyczepką bym musiał do windy klienta, a
> trafiają się czwarte po schodach ;-) Reasumując: polecicie coś z
> [...]

Canon ma zgrabne, przenośnie, bateryjne drukarki atramentowe, ale cena
jest przykra (1200-1800pln). HP też miał, ale już chyba nowych nie ma, a
cena też nie była niska.

Z laserowych, małych, domowych to Brothery HL-11XX -12XX, małe, waga
około 4.5kg. Ale HP M111w jest chyba jeszcze mniejsza a kosztuje
podobnie, jeśli nie mniej.

--
Marcin