Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HUB USB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HUB USB
From: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_wstaw_nick_@greysector.net>
Date: Sun, 10 Mar 2024 18:13:26 -0000 (UTC)
Date: Fri, 26 Jan 2024 10:44:32
From: Trybun
> Może ktoś polecić niedrogi aktywny hub usb który popracuje dłużej? W
> przeciągu 2 lat padło mi już 5sztuk. Czy w ogóle są takie które
> popracują dłużej? U tych które posiadam bezproblemowa praca to jakieś
> parę miesięcy, następnie zaczynają się rozłączenia, do stopnia że hub
> dłużej martwy niż żywy, czyli nieużytku stosowanego. A może to
> instalacja fotowoltaiczna tak je psuje?

Ja od dłuższego czasu używm Natec Triton, ale już nie ma takich na
Allegro:
https://www.benchmark.pl/aktualnosci/natec-triton-hub-usb-3-0-superspeed-4-porty-cena-specyfikacja.html

Przedstawia się jako:
05e3:0612 Genesys Logic, Inc. Hub

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora   https://fedoraproject.org
Deep in the human unconscious is a pervasive need for a logical universe that