Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Gniazdo M2

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Gniazdo M2
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Thu, 08 Feb 2024 19:31:41 GMT
in <news:uq38lp$23f5l$1@dont-email.me>
user Trybun pisze tak:

> To na którymś z papierów, moja fizycznie ma łącznie 6 usb3.2 i 2
> usb2.

na pcb jest 2 złącza czarne 8 pin 2 x usb2
i jedno złącze niebieskie 2x usb3

> Ja mam fabrycznie włączony PEG, w biosie jest także aktywne IGD,
> można przełączać. Możliwa jest opcja że bios widzi integrę na
> procku jako PEG a domniemaną z płyty głównej jako IGD? Oczywiście
> nie mam fizycznie żadnej zewnętrznej karty.

Nie ma żadnej karty graficznej na pcb to nie laptop.

Widzisz w ogóle obraz bo grafika jest w procku.
Jakby jej tam nie było to byś nic nie zobaczył tylko czarny ekran i
piszczenie z głosnika.

Teraz w bisie nie ma znaczenia co jest wybrane bo nie ma wsadzonej
karty graficznej w slot pcie. Prawdopodobnie bios sam ustawia na AUTO.

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne