Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] MBR GPT itd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] MBR GPT itd
From: Trybun <MLSCh@jachu.cb>
Date: Tue, 23 Jan 2024 15:46:27 +0100
W dniu 21 sty 2024 o 17:10, Trybun pisze:

To samo u mnie, nawet na tym laptopie robiłem to bezproblemowo wiele razy. Co nowego zrobiłem ostatnio i zaczęły się problemy to tylko konwersja dysku na GPT, ale powrót do MBR nic nie dał

Przejście na GPT po sklonowaniu W10 niekoniecznie jest dobrym pomysłem...

Przed klonowaniem. Skonwertowałem po tym jak nie poszła czysta instalacja z informacją że na MBR i UEFI zainstalować się nie da.