Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] 104 klawisze z Biedronki do Trybuna...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] 104 klawisze z Biedronki do Trybuna...
From: Eneuel <eneuel@gmail.com>
Date: Sat, 13 Jan 2024 13:54:35 +0100 (GMT+01:00)
PiteR też chce takie klawisze...

[jak to ciągnie do światła... jak dzieci... boją się ciemności?...]
 https://home.biedronka.pl/rebeltec-klawiatura-r
ebeltec-bigfont-podswietlana-104-klawisze-000000000000488571.html.

: Ale wielkie bukwy.
: To coś dla mnie bez okularów.

Skąd wiesz, że Trybunowi takie nie są należne?! Nie jesteś sam na
 świecie!!!

Znalazłem rozwiązanie -- Tobie 52 klawisze i Trybunowi tyleż...
 Sprawiedliwość musi być!!!
A przed nią -- prawo... [może przyznam im po 50 -- i sobie 4 za
 rozsądzenie?]

&_&

Chyba umieram na covid...

[Bóg wysłuchał... Qpiłem termometr mierzący tempriczer ucha, który
 chciałem wypróbować...]

Jestem osłabiony, mam: wodnisty katar i bóle głowy... Na razie nie
 mam gorączki, ale temperatura rośnie, co pokazuje i podpachowy, i
 douszny...

Ponoć Kraken objawia się pięć dni po kontakcie... [seksualnym czy
 elektrycznym?]
04 stycznia byłem u lekarza od kości, któren powiedział mi, że
 tamtego dnia przede mną była u niego pacjentka -- zdrowa, której
 mąż choruje na covid...

Pięć dni dawno minęło...

-&-

Stawiam na bakteryjne zapalenie górnych dróg oddechowych
 poprzedzone wirusowym, wywołanym przemęczeniem...

Wirusowe wywołuje wirus? -- owszem, ale takowy wirus atakuje
 skuteczniej zmęczone organizmy niż wypoczęte...

Ojciec ma bakteryjne zapalenie płuc -- jeśli dobrze pojmuję...
 Pluje krwią... Ja też pluję krwią, ale raczej z nosa... Boli
 mnie: prawe ucho, prawy żuchwowy zawias, głowa, gardło, pieką
 oczęta...

37.5 stopnia Celsjusza...

[co uczynią z nowym akumulatorem po mojej śmierci?!]

--
Eneuel

----Android NewsGroup Reader----