Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] MBR GPT itd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] MBR GPT itd
From: Trybun <MLSCh@jachu.cb>
Date: Sun, 28 Jan 2024 13:06:56 +0100

W dniu 27 sty 2024 o 12:11, Trybun pisze:

> Asus X73S

Może zapomnij o UEFI i GPT...
Myślałem, że to staroć -- skoro proponuje IDE/AHCI.
Taki staroć mógł nawet nie wiedzieć o planowaniu UEFI w PeCetach...
Niemal na 100% możesz ustawić AHCI i wrzucić klon chodzącego 64W10...
(rzecz jasna trzeba to i owo ustawić w BCD, ale to przerabiałeś)

W instalacjach Win mocny nie jestem -- klonuję. :)
(Paragonem, Minitoolem, AOMEI... od paru lat tylko AOMEI)

W10 jest najmilszym Win -- jaki trochę poznałem...

Jak dotychczas wszystko z nim było w porządku, przy fabrycznych nastawach, czyli UEFI, HDD MBR i AHCI. Co prawda nigdy nie instalowałem surowej 10ki 64, ale klonowanie i migracja na SSD przechodziły bezproblemowo. Aż się skończyła sielanka, sklonowana 10ka nie chce startować.