Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] MBR GPT itd

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] MBR GPT itd
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 21 Jan 2024 17:00:46 GMT
in <news:XnsB100AC5CCA723PanElektronik@127.0.0.1>
user PiteR pisze tak:

> in <news:uojg31$863k$1@dont-email.me>

> Niepotrzebnie sie trzymasz tego rozumowania ssd. To taki sam dysk
> jak mechaniczny.
>
> powinienes zrobic tak
>
> pobrac obraz iso z microsoftu
> rufusem zrobic pendrive UEFI
> wyjać stary dysk z laptopa
> wejsc do BIOSu przestawić boot z legacy na uefi
> przestawic boot z dysku wewnetrznego na boot z usb
> wsadzic nowy dysk ssd do laptopa
> wsadzic pendrajwa
> uruchomic laptop
> zobaczyc czy wystartuje z usb instalator
> jak nie F12 i wybrac pendrajw
> [...]

aha wybór partycji

pierwsza 50gb C
jesli nie było zakladanych w obcym kompie lub przez kabel usb sata
jak sie zburzy ze nie
to trzeba usunac pierwsza partycje niech ma wolne 50gb
instalator powie
dla poprawnej instalacji sytem utworzy dodatkowe partycje
tak

--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne