Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] karta raid nvme

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] karta raid nvme
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 07 Jan 2024 00:06:42 GMT
Spotkał się ktoś z jakąś generyczną (tanią) kartą pcie, która robi raid
z np. 4 dysków m.2 nvme i działa na zasadzie "jednokanałowej"?
Jest trochę kart, które wymagają "bifurcation" (podziału szyny), np.
karty Asusa, a z generyków takie:
https://www.amazon.pl/Rozszerze%C5%84-Stacjonarny-PH44-Indywidualn%C4%85-Kontrolera/dp/B0B6JB7QP8/

Szukam czegoś co po prostu zrobi raid na karcie a komunikacja będzie
szła szeregowo, jedym kanałem, a nie równolegle podzieloną szyną.

Mam trochę w miarę dychających nvme i chciałbym je scalić w jeden
wolumin. Prędkości na poziomie pojedynczego kanału zadowalają mnie w
zupełności.

--
Marcin

  • [PECET] karta raid nvme, Marcin Debowski <=