Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szatańskie środki...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szatańskie środki...
From: Eneuel Leszek Ciszewski <Zapraszam@do.czytania.fontem.Lucida.Console>
Date: Sun, 31 Dec 2023 00:16:45 +0100

W dniu 29 gru 2023 o 17:22, PiteR pisze:

> oddałeś?

Kupiłem daleko od miejsca zamieszkania i tam chciałem zwrócić, na
co wg BiedAronkowego doradcy miałem ileś dni. Zwrot ów okazał się
niemożliwy z uwagi na przekroczenie stosownego ;) terminu -- tedy
złożyłem reklamację, która została od ręki rozpatrzona... Okazało
się, że na zwrot miałem znacznie mniej dni a zwrócić mogłem także
w innej BiedAronce -- takie to było doradztwo... Ponoć BiedAronka
zatrudnia dorywczo przygodnych ludzi -- niezbyt odpowiedzialnych.
Ww. ukręcająca się końcówka pozostawiła brzydkie ślady na wkręcie
a dni kilka później w laptopie (z którego wyjęty został ten dysk)
uszkodziło się mocowanie klapy -- wstydziłem się pokazania owegoż
okaleczenia, ale na szczęście serwis nie domagał się dostarczenia
dysku razem z laptopem; nie popuścił w RAMnej sprawie a RAMkę ową
zamierzałem sprzedać... (ostatecznie ani 4GiB DDR4, ani 8GiB DDR4
nie zdołałem sprzedać za jakiekolwiek pieniądze)

Teraz widzę, że okaleczenie łba dyskowego wkręta nie jest znaczne
a jedynie brzydko wygląda z uwagi na zdarty czarny lakier... Siak
czy inaczej -- niedawno kupiona końcóweczka ciasno trzyma się łba
i bez najmniejszego trudu dała sobie radę z tymże wkrętem. T5 nie
ma dziury, ale cóż począć? -- sprzedawcy posłałem fotki ukazujące
brak tej dziury w T5, ale nie zażądam zwrotu szmalu. Na szczęście
do rozkręcenia tego dysku potrzebowałem tylko dziurawej T6 -- ale
może w przyszłości przydałaby się też dziurawa T5. Wyższe numerki
z dziurami mam od dawna; nadal nie mam dziurawej T5 i do tej pory
nie miałem dziurawej T6...

Ww. laptop po powrocie z serwisu hałasuje wentylatorem... Szkoda,
bo mnie ten hałas irytuje...

-=-

https://allegro.pl/oferta/access-point-cpe-tenda-o1-5g-5-ghz-14930305715 5Ghz 300Mb/s
mogę mieć za 117,81 pln od sztuki...

W Erli można dostać to

https://erli.pl/produkt/most-client-ap-access-point-wifi-5ghz-tenda-o1-do-500m-zewnetrzny,166151715 5Ghz 867Mb/s
za 147,20 pln od sztuki i stówkę zwrotu...

5Ghz, 300Mb/s albo 867Mb/s -- ale miedzią tylko 100Mb/s...
(jaka cena -- taka oferta...)

Może szarpnę się -- stare balko_nowe TPlinki już nie dają se rady...
(zwłaszcza wtedy, gdy na 13 kanale brzęczy Pszczoła)
Dunaj w porywach daje 100Mb/s -- zwykle kilka razy mniej,
nicami często z przerwami...

-=-

Z Biedronką od dawna nie mam problemów.

--