Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 09 Nov 2023 09:22:20 GMT
On 2023-11-09, Trybun <MLSCh@jachu.cb> wrote:
> Jak dla mnie też, to jest w sumie trzecia moja "podświetlana",
> wcześniejsze miały podświetlane klawisze, tak więc widząc opis
> "klawiatura podświetlana" brałem w ciemno nie sadząc że ktoś może pod
> taką nazwą sprzedawać zabawkę rozświetlaną kolorowymi diodkami.

Zdecydowanie podświetlana dotyczy znaków na klawiszach a nie przestrzeni
pomiędzy klawiszami. To jest prawidłowe rozumienie. Jeśli jakiś produkt
podświetla inaczej powinno być to wyraźnie zaznaczone, by nie wprowadzać
ludzi w błąd. Daj linka do tego badziewia. Zawsze lepiej wiedzieć niż nie
wiedzieć.

Nb. właśnie kupiłem podświetlaną bezprzewodową w bardzo przystępnej
cenie (ekwiwalent 80 zł) i świeci jak należy. Mała, ale to do obsługi
mediów, nie normalnego użytku. Tu widzę w dość podobnej cenie:
https://allegro.pl/oferta/klawiatura-bezprzewodowa-touchpad-rii-rt518s-14507805670

--
Marcin