Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] laptop strzela

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] laptop strzela
From: Jacek <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 15 Oct 2023 13:53:32 -0000 (UTC)
W dniu Sun, 15 Oct 2023 14:00:50 +0200, użytkownik PiteR napisał:

> in <news:ugg8bv$dili$1@dont-email.me>

> a w Linuksie trzeba się nauczyć tych zaklęć :)

Żarty na bok. To opinia sprzed tysiącleci, kiedy to linuks jeszcze nie
miał interfejsu graficznego a winda już tak. Obecnie oba systemy mają i
interfejs graficzny i wiersz poleceń. Tyle że winda bardzo ubogi w
możliwości a linuks bardzo bogaty. I wcale nie trzeba się tych zaklęć
uczyć. Kilkoro z moich znajomych zasuwa na Mincie którego im
poinstalowałem będąc zupełnymi głąbami w te klocki, a część z nich nawet
sobie nie zdaje sprawy z tego że pracuje na linuksie. Mówią "mam takiego
windowsa co się nazywa linuks" :)
A wracając do zaklęć, choć nie trzeba ich znać to jednak parę warto bo
wtedy jest lepsza zabawa.

--
Jacek