Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] UPS wylaczajacy i wlaczajacy komputer

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] UPS wylaczajacy i wlaczajacy komputer
From: Dj Bosch <bosch.deejay@gmail.com>
Date: Tue, 3 Oct 2023 06:51:40 -0700 (PDT)
piątek, 5 grudnia 2008 o 15:15:20 UTC+1 MadMan napisał(a):
> Miałem to ustawione w ten sposób w moim APC Smart 700. Tzn. gdy "wybiły"
> 3 minuty do końca (szacowane) komputer wykonywał shutdown, po dokładnie
> 3 minutach wyłączał się UPS, nieważne czy napięcie w gniazdku powróciło
> czy też nie. Po podładowaniu akumulatorów do 40% UPS się włączał,
> włączał się także komputer (stosowna opcja jest chyba w każdym BIOSie).
> --
> Pozdrawiam,
> Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
> JabberID: damian.karwot (at) jabster.pl, Tlen: madman1985
> ICQ: 398539334, AIM: dkarwot, GG: 2283138

Pisalem do Green Cella i proponowalem zeby wprowadzili takie rozwiazanie:

 - zanik napiecia w sieci (na wejsciu UPS)
 - UPS wysyla sygnal shutdown do PC (jak do tej pory)
 - PC jest w trakcie zamykania systemu
 - UPS czeka az obciazenie na wyjsciu spadnie
 - PC zamknal system (Obciazenie na wyjsciu UPS spadlo)
 - UPS odcina zasilanie na wyjsciu

 - pojawienie sie napiecia w sieci (na wejsciu UPS)
 - UPS zalacza napiecie na wyjsciu (powrot do normalnej pracy)
 - PC uruchamia sie automatycznie (po podaniu zasilania bios uruchamia PC)

Ale odpisali ze na ta chwile nie planuja wprowadzenia takiego rozwiazania

  • Re: [PECET] UPS wylaczajacy i wlaczajacy komputer, Dj Bosch <=