Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Rapid Storage Technology nie lubi dwóch cdrom

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Rapid Storage Technology nie lubi dwóch cdrom
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Tue, 29 Aug 2023 01:07:15 +0100
in <news:ucj18f$4kf$1$Olek@news.chmurka.net>
user Olek pisze tak:

> Ja bym sprawdził jak się zachowuje z nowszą wersją IRST (w tej
> chwili na stronie Intela najnowszy jest w wersji 16.8.5.1014.5)
> Z tego co widzę, na płycie masz wersję 15.5.0.1051.

no tak, myślałem o tym
ale w tej chwili nie chcę zaryzykować położenia sobie komputera.

Wezmę w tygodniu inny dysk C na odstrzał i poeksperymentuje.
W sumie dla nauki bo bluray działa a na napędzie dvd mało mi zależy.

Czy można podsunąć kontrolerowi SATA same pliki drivera i nie
instalować aplikacji?

https://ibb.co/hgb8T5m
https://ibb.co/3F9n7Xg

--
Piter

poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
waszego czołgu.