Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nagrzewanie sie lapka na sloncu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nagrzewanie sie lapka na sloncu
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Thu, 24 Aug 2023 20:12:54 +0100
in <news:uc7aeo$7qd$1$bosch@news.chmurka.net>
user ąćęłńóśźż pisze tak:

> Macie doświadczenie w pracy laptopem na
> słońcu? W terenie czasem mogą być takie warunki, a sierpień w
> Polsce to nie jest jakieś ekstremum promieniowania.

Mam w pracy park odstresowujący. Są tam ławki gdzie można się walnąć.
To nie polecam w czarnych spodniach. Jedna komórka ma czarne ubranko to
parzy szybko. Jakbym zapomniał z blatu komórki to chyba nie ma po co
wracać na następnej przerwie.

Londyn jest na wysokości Radomia. Ludzie zaklejają okna
folią do pieczenia ameliniową.

Czekam na zimę.

--
Piter