Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] ruszanie się kompa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] ruszanie się kompa
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 02 Jul 2023 13:42:26 +0200
in <c521d93c-8078-47cf-8e7f-6c7ea4f64085n@googlegroups.com">news:c521d93c-8078-47cf-8e7f-6c7ea4f64085n@googlegroups.com>
user ptoki (ptoki) pisze tak:

> SSD. I brak zamulajacych programow w tle.
> Zaczal bym od zajrzenia co robia procesory w task managerze i
> wywaleniu antywirusa na jakis czas.

Myślę, że to antywirus przymula. I dodatkowo myslę, że wersja 21H2
(świeża instalacja) jest lepsza od 22H2 jesli chodzi o szybkość i
ogólne wrażenie. Coś mi tak mówi.

> Jak masz hdd to zajrzyj czy przypadkiem nie masz pending sectorow.

nie nie ja juz nie mam żadnych hdd na stałe po sata w żadnym kompie
ale sprawdzę bo był podłączony hdd po usb.

popatrzę, poodłączam wszystko od płyty.

--
Piter