Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mysz - przestaje klikać po 10 minutach

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mysz - przestaje klikać po 10 minutach
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Wed, 28 Jun 2023 03:39:29 -0700 (PDT)
środa, 28 czerwca 2023 o 05:53:54 UTC+1 Jacek napisał(a):
[..]
> Na początek bym wymienił lewy mikroswich. A nawet oba.

Idąc tropem tego przycisku postanowiłem "podciągnąć" myszkę Wi-Fi z innego
komputera
zastępując tą niby uszkodzoną (też Wi-fi)  - i niestety nie ma żadnej różnicy.
Myślę o
 płycie głównej - na razie wyjąłem obie baterie i zwarłem styki na płycie
głównej tej biosowej
baterii -  niestety brak poprawy. Myszka macierzysta laptoa - nie wiem ponieważ
"tasiemka"
jest uszkodzona w połowie długości, więc nawet jej nie podłączam do płyty
głównej.