Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop ekran 16'' 1920*1200

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop ekran 16'' 1920*1200
From: _Master_ <z@z.pl>
Date: Sun, 25 Jun 2023 21:14:21 +0200
W dniu 2023-06-25 o 07:47, ąćęłńóśźż pisze:
Kusi mnie ta wielkość ekranu z proporcjami 16:10.
Są w ofercie m.in. HP.
Kto robi matryce?
Zapewne trafiają i do Della i do Lenovo, może też do Asusa
Czy dobrze myślę, że kupiony w Stanach wysyłkowo to dojdzie 23% VAT?
A tak przy okazji jakie proporcje ekranu mają tablety MS Surface Book?

Skoro Wiesz co jest dobre czyli 1200 w pionie ;-) to pewnie odróżniasz też rodzaj matrycy a do tego/dobrego też się człowiek łatwo przyzwyczaja.

Zastanów się czy musi to być ten jebany laptop ;-)

Dzisiejsze blaszaki nie muszą być wielkimi pudłami.

Swego czasu miałem na pająka przyczepione bebechy z tyłu monitora

Bo jakoś nie wydaje mi się że będziesz chodził z drogim laptopem 16".

Ucz się na moich błędach ;-)